#smm
Sosial Media Marketinqi
Sosial Media Marketinq (SMM) – xidmət və məhsulun sosial mediada tanıtımı, kampaniyalar, satış sonrası müştəri dəstəyi və müştəri loyallığı kimi bir çox üstünlükləri özündə cəmləşdirən marketinq qoludur.
Aynur Xan
Yerli ekspert
Azərbaycanın aparıcı agentliyində 6 illik təcrübəyə malik olan Aynur Xan, Google üzrə rəsmi sertifikatlı mütəxəssisdir. Hal-hazırda Mercedes, Skoda və Changan avtomobilləri üzrə marketinq menecer vəzifəsində çalışır.
Kurs məlumatı
8 Sessiya
2 Dərs həftədə
16 Saat
14-16 Görüş saatı
Proqram haqqında
İlk baxışdan öyrənilməsi sadə görünən bu sahə, əslində bir çox incəliklərə malikdir. Məhz bu səbəbdən sizi bu sahəni ən xırdalıqlarına kimi öyrənmək, praktiki biliklərə sahib olmağa dəvət edirik.
UNEC tərəfindən təsdiqlənən sertifikat proqramı
Sıfırdan peşəkar səviyyəyə qədər bütün müasir Sosial Media Marketinqi biliklərinə sahib olacaqsınız.
16 saat
praktiki tədris
17 mövzudan ibarət bütün təlim prosesi “Dinlə - Öyrən - Tətbiq et” üsulu ilə tərtib edilmişdir.
Təlimdən sonra
1 ay mentorluq
Öyrənilən biliklərin praktikada tətbiqi zamanı yanınızda olacağıq.
Mövzu başlıqları
1.Sosial media ilə tanışlıq
Biznesin müəyyən edilməsi
Rəqib araşdırması
Biznes SWOT analiz
Strategiyanın təyini
2.Rəqəmsal Göstəricilər
KPI Təyini
Profillərin açılması və tərtibatı
3.Kontent strategiyası
Kontentin yaradılması
Kontent planın hazırlanması
4.Reklam strategiyası
Business managerin açılması
Business managerin tərtibatı
5.Reklam növləri ilə tanışlıq
Reklam strategiyasının yazılması
6.Xüsusi reklam ailətləri ilə tanışlıq
Hədəflənmiş reklam: hədəflərin təyini, reklamın qoyulaması
Planlaşdırma - icra qrafiki: cədvəl necə yaradılmalıdır və nələrə diqqət edilməlidir
Reklam üçün öncdən KPI qoyulması
7. Mediaplanın yazılması
Mediaplanın tərtibatı
8.Fəaliyyət analizi
Reklam nəticələrinin ölçülməsi
Kontent analizinin aparılması
Təlimçi: Aynur Xan
Azərbaycanın aparıcı agentliyində 6 illik təcrübəyə malik olan Aynur Xan, Google üzrə rəsmi sertifikatlı mütəxəssisdir.
Hal-hazırda Mercedes, Skoda və Changan avtomobilləri üzrə marketinq menecer vəzifəsində çalışır. Son illərdə Samsung, Mercedes, Skoda, Changan, Hyundai, Volkswagen, Lactalis Group, STP və s. kimi yerli və qlobal brendlər üçün strategiya təyin edib.