Elektron ticarət nədir?
Elektron ticarət nə dərəcədə vacibdir?
Elektron ticarət inkişaf etməyə davam edir. Elektron ticarətin təkan verməsi və onlayn mağaza açmaq asanlığı çoxlarını bu sektorda şirkət yaratmağa təşviq edir, bəs elektron ticarət nədir? Əgər bu addımı atmağı düşünürsünüzsə, yaxşı olar ki, əvvəlcə elektron ticarət və rəqəmsal marketinq ilə bağlı kurslarımızdan biri ilə özünüzü inkişaf etdirin və elektron ticarətin xüsusiyyətlərini anlayın, çünki rəqabət çox böyükdür.
Elektron ticarət və ya rəqəmsal ticarət nədir?
Elektron ticarət, yalnız İnternet vasitəsilə həyata keçirilən məhsul və ya xidmətlərin alqı-satqısı sistemidir. Bu, yığımları və ödənişləri tamamilə elektron şəkildə idarə edən onlayn platforma vasitəsilə alıcılar və satıcılar arasında əməliyyatlara aiddir.
Biznes modelinizə görə e-ticarətin növləri
Öz məhsulları ilə onlayn mağaza. Onlayn mağaza fiziki mağazalara bənzər şəkildə işləyir, çünki onlar məhsul ehtiyatlarını idarə edirlər, lakin onlar yalnız İnternetdə fəaliyyət göstərirlər.
Dropshipping. Bu e-ticarət növü yalnız müştərilərdən sifarişlərin qəbulu, onların hesab-fakturalarının tərtib edilməsi və malı saxlayan və son müştəriyə göndərən topdansatışçıya təhvil verilməsinə cavabdehdir.
Marketplace. Bu, mağazalar mağazası, müxtəlif satıcıların məhsullarını təklif etdiyi və Amazonda olduğu kimi sahibinə hər satış üçün komissiya ödədiyi veb platformadır.
Üzvlük. Bu növ e-ticarət, müştərilərinə sistematik olaraq məhsul göndərməklə və ya Spotify vəziyyətində olduğu kimi onun məzmununa giriş imkanı verməklə dövri abunə modeli vasitəsilə təkrarlanan satışlar axtarır.
Xidmətlər. Rəqəmsal ticarət yalnız fiziki məhsulları satmır. Onlayn alıcıların 79%-i xidmətlər, 43%-i isə rəqəmsal məzmun alır.
Rəqəmsal marketinq və elektron ticarət
Marketinq strategiyaları məlumatlılıq yaratmaq və ya müəyyən bir məhsul və ya xidməti tanıtmaq üçün idealdır. Ümumi şəkildə təsdiq edə bilərik ki, onlar veb trafikini artırmaq, müştərilərimizi saxlamaq, daha çox satış əldə etmək və görünürlük qazanmaq üçün xidmət edir. Buna görə də, optimal effektivliyi istəyiriksə, rəqəmsal marketinq və elektron ticarət əl-ələ verməlidir.
Heç kim bilmir ki, onlayn alış-veriş fiziki mağazalara nisbətən daha az öhdəlik tələb edir, lakin eyni zamanda alıcıların çoxu bunu vebsayta ilk ziyarətində etmir. Bu səbəbdən, özümüzü rəqabətdən fərqləndirmək üçün e-ticarətimiz ətrafında bir sıra strategiyalar həyata keçirməliyik:
Sosial şəbəkələr: şirkətin sektorundan asılı olaraq, bu və ya digər kanalda iştirak etmək lazım gələcək. Məsələn, geyim mağazalarının ən yaxşı işlədiyi yer Instagram və ya Pinterest-dir. Düzgün bir strategiya ilə trafiki brendlə əlaqəli hədəflər arasından veb saytımıza yönləndirəcəyik və hətta birbaşa şəbəkələr vasitəsilə satış da edə biləcəyik.
İnfluencer marketinqi: sektordakı müvafiq istifadəçilərlə və ya hətta digər markalarla əməkdaşlıq etmək biznesinizi inkişaf etdirə bilər. Bu əməkdaşlıqlar digər hesabların auditoriyası vasitəsilə vebsaytınıza trafiki artırmaq üçün idealdır. Onları yaxşı seçsək, keyfiyyətli trafik olacaq.
SEO: Uzunmüddətli düşünənlər üçün bu, Rəqəmsal Marketinq və e-ticarət üçün ən yaxşı strategiyalardan biridir. İlk gündən nəticə vermir, lakin pulsuz olaraq edilə bilər. İxtisaslaşmış mütəxəssisləriniz varsa, daha geniş auditoriyaya çatacaqsınız ki, bu da daha yüksək satışlarla nəticələnəcək.
E-poçt marketinqi: bu strategiya satış və trafik baxımından dərhal nəticələr təqdim edir. Düzgün seqmentləşdirmə ilə biz hər bir istifadəçiyə onun haqqında əldə etdiyimiz məlumat əsasında fərdiləşdirilmiş təklif təqdim edə bilərik. Bu yolla biz liderlərimizdən daha yaxşı yararlanacağıq.
Affiliate marketing: bəzən məhsullarınızı ictimaiyyətə tanıtmaq üçün nişimizdə köklü tərəfdaşla əlaqə qurmaq maraqlıdır. Bunun müqabilində o, yaratdığı hər satış üçün faiz alacaq. Bu kanalla investisiyadan 100% gəlir əldə etmək mümkündür.
Elektron Ticarət üzrə nəzərdən keçirə biləcəyiniz kurs fəaliyyəti ilə bağlı ətraflı məlumat almaq üçün buradan keçid edə bilərsiniz.