+994 70 515 16 18

#digitalmarketing

Rəqəmsal Marketinq

Rəqəmsal marketinq- həmçinin onlayn marketinq adlanır, internet və digər rəqəmsal ünsiyyət formalarından istifadə edərək potensial müştərilərlə əlaqə yaratmaq üçün brendlərin təşviqidir.

Elşən Cəfərov

Yerli ekspert

12 ildən artıq müddət SEO sahəsində fəaliyyət göstərən Elşən Cəfərov ELSEO MMC -də təsisçi direktor, veb həllər təklif edən Proton MMC-də, bütün növ reklam və çap işləri həyata keçirən ADSMark MMC-də, daşınmaz əmlak portalı olan Arenda.az şirkətində həmtəsisçidir.

Sillabus və kurs haqqında məlumat
Sillabus və kurs haqqında məlumat

Kurs məlumatı

16 Sessiya

2 Dərs həftədə

32 Saat

17-21 Görüş saatı

Proqram haqqında

Bu proqramda siz rəqəmsal marketinq mütəxəssisi olmaq üçün tələb olunan bütün fənləri öyrənəcəksiniz. Peşəkar təlimçilər tərəfindən hazırlanmış kurikulum iş dünyasının bütün tələblərini və inkişaf tendensiyalarını nəzərə alır. Siz interaktiv təlim mühitində bütün suallarınıza cavab tapacaqsınız.

UNEC tərəfindən təsdiqlənən sertifikat proqramı

Sıfırdan peşəkar səviyyəyə qədər bütün müasir rəqəmsal marketinq biliklərinə sahib olacaqsınız.

32 saat
praktiki tədris

17 mövzudan ibarət bütün təlim prosesi “Dinlə - Öyrən - Tətbiq et” üsulu ilə tərtib edilmişdir.

Təlimdən sonra
2 ay mentorluq

Öyrənilən biliklərin praktikada tətbiqi zamanı yanınızda olacağıq.

Mövzu başlıqları

1. Rəqəmsal Marketinq Haqqında İlkin Anlayışlar

Rəqəmsal marketinq nədir və onun növləri hansılardır?

Rəqəmsal marketinq və ənənəvi marketinq arasındakı fərqlər

Dijital marketinq metrikləri

2.Rəqəmsal marketinq kanalları və hədəfləmə

Ödənişli, Sahib olunan, Qazanılan media

Rəqəmsal Marketinq Kanalları - Facebook və Google reklam növləri haqqında ümumi məlumat

"Marketinq hunisi" anlayışı

Rəqəmsal mediada müştəri davranışını anlamaq, fəaliyyətləri hesabat vermək

3. Veb sayt ( Domen, Hostinq, Saytın qurulması mərhələləri, call to action )

Keyfiyyətli veb saytın hazırlanması

Veb sayt analitikası və Google Analytics

Search Engine Optimization nədir?

SEO təhlili və strategiyası

Webmaster alətləri və SEO alətləri

Veb sayt kontent marketinqi və bloq

4. Landing Page , SMO – Social Media Optimization

Keyfiyyətli veb saytın hazırlanması

Veb sayt analitikası və Google Analytics

Search Engine Optimization nədir?

SEO təhlili və strategiyası

Webmaster alətləri və SEO alətləri

Veb sayt kontent marketinqi və bloq

5. Veb analitika ( istifadəçi davranışı )

Xüsusi auditoriyaya ümumi baxış

İstifadəçi növləri və parametrləri

Coğrafi hədəfləmə, maraq qrupları, oxşar auditoriya, qruplar

6. SEO (Search Engine Optimization)

Səhifədə SEO

Səhifədən kənar SEO

7. Texniki SEO

Açar sözlərin axtarılması və onlayn alətlərdən istifadə

SEO və açar sözlərin təhlili üçün onlayn alətlərdən istifadə

8. Youtube SEO

YouTube Marketinq Baxışı

YouTube Marketinqi - 3 Sadə Strategiya

YouTube Kanalını Necə Yaratmaq olar (Şəxsi və ya Brend)

9. Google ADS. PPC , Görüntülü Reklamlar (Display Advertising)

Google Marketing Platform, Google Ads və Google Tag Manager

Google Search Ads, Display Ads, Responsive Ads, Video Ads, CPA/CPP Ads

Google My Business

Google Remarketing Ads

Google Ads bidding

Google tools

Google sertifikatları

10. Sosial Media Marketinq 1

Sosial Media Planıın hazırlanması

Sosial Media Şəbəkələri: Facebook, Instagram və Twitter Marketinq

Sosial media kanalları və onların özəllikləri

Sosial media menecmenti və alətləri

Sosial media metrikləri və hesabatlar

11. Sosial Media Marketinq 2

Sosial şəbəkələrdə reklam

Retargeting və Remarketing

12. E-mail marketinq

E-poçt marketinqi nədir

Yerli bazarda istifadəsi və istifadə səbəbləri

Praktik e-poçt marketinq kampaniyasının yaradılması və nəticələrin ölçülməsi

13. Lead Generation və Kontent Marketinq

Kontent strategiyası və dijital fayda yaratma

Dijital kontent növləri və onların hazırlanması

Bloqqerlik və korporativ bloq imkanları

Video marketinq

14.Influencer Marketing

Bloqqerlik və korporativ bloq imkanları

Video marketinq

Sosial media dinləmə nədir

Sosial media dinləmə üçün istifadə olunan metodlar və alətlər

Sosial medianın təsirini artır: Influencer Marketing

Micro Influencers

Influencer marketinq alətləri və tətbiqi

15. Yeniden Marketinq (Remarketing)

Yenidən marketinq reklamları necə işləyir?

Hansı sosial media kanalları yenidən bazara çıxarıla bilər

Google Ads ilə yenidən marketinq

Facebook reklamları ilə yenidən marketinq

16. Viral Marketinq

Viral məzmun. Situasiya marketinqi və mətbuat tədbirləri

17. Affiliate Marketinq - Satış Ortaqlığı

Affiliate Marketinq nədir?

Affiliate Marketinqin üstünlükləri

Təlimçi: Elşən Cəfərov

12 ildən artıq müddət SEO sahəsində fəaliyyət göstərən Elşən Cəfərov ELSEO MMC -də təsisçi direktor, veb həllər təklif edən Proton MMC-də, bütün növ reklam və çap işləri həyata keçirən ADSMark MMC-də, daşınmaz əmlak portalı olan Arenda.az şirkətində həmtəsisçidir.

2009-2010-cu illərdən proqramlaşdırma ilə məşğul olmaqla yanaşı, bir çox informasiya texnologiyaları şirkətində proqramçı və təlimçi olaraq da çalışmışdır. Dolayısı ilə, kurs müddətində Elşən Cəfərov SEO-nun yalnız kontentdən ibarət olmadığını, sayt strukturu, eləcə də texniki tələblər ilə bir bütöv olduğu barədə məlumat verəcək.

Bir sıra yüksək reytinqli yerli, həmçinin xarici şirkətlərin (USA, Canada və s.) SEO layihələrini uğurla davam etdirən Elşən Cəfərov, müasir rəqəmsal bazarda ən üst pillələrə qalxmağın, eləcə də onlarla ölkəyə onlayn məhsul sata bilməyin mümkünlüyündən və bunun üçün hansı yolu izləmək lazım olduğundan bəhs edəcək.

Hazırda daha çox sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan Elşən Cəfərov şirkətlərdə uğurlu rəqəmsal marketinq layihələrinin aparılması və “business mind” düşüncəsinin önəmini real biznes keysləri üzərindən vurğulayacaq.

Kursa Müraciət et

Məlumatlarınızı daxil etdikdən sonra komandamız dərhal sizinlə əlaqə saxlayacaq.