#digitalmarketing
Rəqəmsal Marketinq
Rəqəmsal marketinq- həmçinin onlayn marketinq adlanır, internet və digər rəqəmsal ünsiyyət formalarından istifadə edərək potensial müştərilərlə əlaqə yaratmaq üçün brendlərin təşviqidir.
Elşən Cəfərov
Yerli ekspert
12 ildən artıq müddət SEO sahəsində fəaliyyət göstərən Elşən Cəfərov ELSEO MMC -də təsisçi direktor, veb həllər təklif edən Proton MMC-də, bütün növ reklam və çap işləri həyata keçirən ADSMark MMC-də, daşınmaz əmlak portalı olan Arenda.az şirkətində həmtəsisçidir.
Kurs məlumatı
16 Sessiya
2 Dərs həftədə
32 Saat
17-21 Görüş saatı
Proqram haqqında
Bu proqramda siz rəqəmsal marketinq mütəxəssisi olmaq üçün tələb olunan bütün fənləri öyrənəcəksiniz. Peşəkar təlimçilər tərəfindən hazırlanmış kurikulum iş dünyasının bütün tələblərini və inkişaf tendensiyalarını nəzərə alır. Siz interaktiv təlim mühitində bütün suallarınıza cavab tapacaqsınız.
UNEC tərəfindən təsdiqlənən sertifikat proqramı
Sıfırdan peşəkar səviyyəyə qədər bütün müasir rəqəmsal marketinq biliklərinə sahib olacaqsınız.
32 saat
praktiki tədris
17 mövzudan ibarət bütün təlim prosesi “Dinlə - Öyrən - Tətbiq et” üsulu ilə tərtib edilmişdir.
Təlimdən sonra
2 ay mentorluq
Öyrənilən biliklərin praktikada tətbiqi zamanı yanınızda olacağıq.
Mövzu başlıqları
1. Rəqəmsal Marketinq Haqqında İlkin Anlayışlar
Rəqəmsal marketinq nədir və onun növləri hansılardır?
Rəqəmsal marketinq və ənənəvi marketinq arasındakı fərqlər
Dijital marketinq metrikləri
2.Rəqəmsal marketinq kanalları və hədəfləmə
Ödənişli, Sahib olunan, Qazanılan media
Rəqəmsal Marketinq Kanalları - Facebook və Google reklam növləri haqqında ümumi məlumat
"Marketinq hunisi" anlayışı
Rəqəmsal mediada müştəri davranışını anlamaq, fəaliyyətləri hesabat vermək
3. Veb sayt ( Domen, Hostinq, Saytın qurulması mərhələləri, call to action )
Keyfiyyətli veb saytın hazırlanması
Veb sayt analitikası və Google Analytics
Search Engine Optimization nədir?
SEO təhlili və strategiyası
Webmaster alətləri və SEO alətləri
Veb sayt kontent marketinqi və bloq
4. Landing Page , SMO – Social Media Optimization
Keyfiyyətli veb saytın hazırlanması
Veb sayt analitikası və Google Analytics
Search Engine Optimization nədir?
SEO təhlili və strategiyası
Webmaster alətləri və SEO alətləri
Veb sayt kontent marketinqi və bloq
5. Veb analitika ( istifadəçi davranışı )
Xüsusi auditoriyaya ümumi baxış
İstifadəçi növləri və parametrləri
Coğrafi hədəfləmə, maraq qrupları, oxşar auditoriya, qruplar
6. SEO (Search Engine Optimization)
Səhifədə SEO
Səhifədən kənar SEO
7. Texniki SEO
Açar sözlərin axtarılması və onlayn alətlərdən istifadə
SEO və açar sözlərin təhlili üçün onlayn alətlərdən istifadə
8. Youtube SEO
YouTube Marketinq Baxışı
YouTube Marketinqi - 3 Sadə Strategiya
YouTube Kanalını Necə Yaratmaq olar (Şəxsi və ya Brend)
9. Google ADS. PPC , Görüntülü Reklamlar (Display Advertising)
Google Marketing Platform, Google Ads və Google Tag Manager
Google Search Ads, Display Ads, Responsive Ads, Video Ads, CPA/CPP Ads
Google My Business
Google Remarketing Ads
Google Ads bidding
Google tools
Google sertifikatları
10. Sosial Media Marketinq 1
Sosial Media Planıın hazırlanması
Sosial Media Şəbəkələri: Facebook, Instagram və Twitter Marketinq
Sosial media kanalları və onların özəllikləri
Sosial media menecmenti və alətləri
Sosial media metrikləri və hesabatlar
11. Sosial Media Marketinq 2
Sosial şəbəkələrdə reklam
Retargeting və Remarketing
12. E-mail marketinq
E-poçt marketinqi nədir
Yerli bazarda istifadəsi və istifadə səbəbləri
Praktik e-poçt marketinq kampaniyasının yaradılması və nəticələrin ölçülməsi
13. Lead Generation və Kontent Marketinq
Kontent strategiyası və dijital fayda yaratma
Dijital kontent növləri və onların hazırlanması
Bloqqerlik və korporativ bloq imkanları
Video marketinq
14.Influencer Marketing
Bloqqerlik və korporativ bloq imkanları
Video marketinq
Sosial media dinləmə nədir
Sosial media dinləmə üçün istifadə olunan metodlar və alətlər
Sosial medianın təsirini artır: Influencer Marketing
Micro Influencers
Influencer marketinq alətləri və tətbiqi
15. Yeniden Marketinq (Remarketing)
Yenidən marketinq reklamları necə işləyir?
Hansı sosial media kanalları yenidən bazara çıxarıla bilər
Google Ads ilə yenidən marketinq
Facebook reklamları ilə yenidən marketinq
16. Viral Marketinq
Viral məzmun. Situasiya marketinqi və mətbuat tədbirləri
17. Affiliate Marketinq - Satış Ortaqlığı
Affiliate Marketinq nədir?
Affiliate Marketinqin üstünlükləri
Təlimçi: Elşən Cəfərov
12 ildən artıq müddət SEO sahəsində fəaliyyət göstərən Elşən Cəfərov ELSEO MMC -də təsisçi direktor, veb həllər təklif edən Proton MMC-də, bütün növ reklam və çap işləri həyata keçirən ADSMark MMC-də, daşınmaz əmlak portalı olan Arenda.az şirkətində həmtəsisçidir.
2009-2010-cu illərdən proqramlaşdırma ilə məşğul olmaqla yanaşı, bir çox informasiya texnologiyaları şirkətində proqramçı və təlimçi olaraq da çalışmışdır. Dolayısı ilə, kurs müddətində Elşən Cəfərov SEO-nun yalnız kontentdən ibarət olmadığını, sayt strukturu, eləcə də texniki tələblər ilə bir bütöv olduğu barədə məlumat verəcək.
Bir sıra yüksək reytinqli yerli, həmçinin xarici şirkətlərin (USA, Canada və s.) SEO layihələrini uğurla davam etdirən Elşən Cəfərov, müasir rəqəmsal bazarda ən üst pillələrə qalxmağın, eləcə də onlarla ölkəyə onlayn məhsul sata bilməyin mümkünlüyündən və bunun üçün hansı yolu izləmək lazım olduğundan bəhs edəcək.
Hazırda daha çox sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan Elşən Cəfərov şirkətlərdə uğurlu rəqəmsal marketinq layihələrinin aparılması və “business mind” düşüncəsinin önəmini real biznes keysləri üzərindən vurğulayacaq.