Back to Office -Bələdçisi
Davam edən pandemiya şəraitində ofisə qayıtmaq məsələsi həm şirkətləri, həm də işçiləri çaşdırıb. Artıq müxtəlif tədbirlərlə müxtəlif qruplarda ofisdən işləməyi təcrübədən keçirmiş şirkətlər olaraq, hazırda daimi yeni bir həllə keçid prosesindəyik. Hibrid iş modeli həm ofisdən, həm də uzaqdan işləməyi mümkün edəcək iş üsulu ilə fərqlənir.
Hibrid İş Modeli Necə Tətbiq olunur?
Əvvəlcə hibrid iş modelini qısaca izah etmək lazımdırsa; müəyyən günlərdə ofisdən işləyərkən iş proseslərinin məsafədən həyata keçirildiyi işlək model deyə bilərik. Hibrid iş modeli çevik iş modeli hesab olunur, çünki müxtəlif şərtlərə uyğun olaraq iş saatları və günlərdə fərqlər mövcuddur.
Hibrid iş modelinin necə tətbiq olunduğunu daha aydın ifadə etmək üçün mövcud iş modellərini nümunələrlə nəzərdən keçirək.
- Uzaqdan İş Modeli: Bütün iş proseslərinin uzaqdan tamamlandığı və bütün işçilərin istənilən yerdən öz öhdəliklərini yerinə yetirdiyi bir iş modelidir. Bir çox şirkət pandemiya zamanı zərurətdən bu modelə üstünlük versə də, bu modeli qalıcı edən və uzaqdan iş dövründə tamamilə dəyişən qurumlar var.
- Hibrid İş Modeli: Həftənin müəyyən günlərində ofisdən uzaqdan işləməklə iş proseslərinin həyata keçirildiyi iş modelidir. Pandemiya ilə gələn uzaqdan iş dövrü ilə bütün qurumlar distant iş modelini təcrübədən keçirib və bu modeli gələcək hədəfləri arasında qalıcı etməyi planlaşdırıblar.
- Ofis İş Modeli: Həftənin bütün iş günlərində bütün iş proseslərinin ofisdən həyata keçirildiyi bir iş modelidir. Pandemiyadan əvvəl geniş şəkildə üstünlük verilən bu modelə tam qayıdan qurumların sayı hazırda çox azdır. Rəqəmsallaşmanın üstünlüklərindən faydalanmağa üstünlük verən bir çox qurum işçilərinin fikirlərini alaraq hibrid iş modelini yaşamağa başlayıb.
Beləliklə, hibrid iş modelində ofisə neçə gün gəlməyin və ya ofisdən hansı günlərdə işləməyin vacibliyi vacibdir?
Harvard Universitetinin apardığı sorğuya görə, insanların 81%-i ofisə tam qayıtmaq istəmir, çevik iş modelinin daha məhsuldar olduğunu düşünürlər.
Bəzi qurum və idarələrin ofisdən iş günləri kimi üstünlük verdiyi günlər ola bilər. Bu məqamda işçilərin fikirlərini öyrənmək çox vacibdir. Tərcih olunan günlərə uyğun olaraq hibrid işləyən model quraşdırmalarına nəzər salaq.
Ofisdən cəmi 1 gün işləmək: Adətən həftəlik planlaşdırma – qiymətləndirmə görüşlərinin keçirildiyi bazar ertəsi və ya cümə günlərinə üstünlük verilir.
2 gün ofisdən işləmək: Ümumiyyətlə həftə sonu fasiləsindən bir gün əvvəl və ya sonra ofisdən işləmək motivasiyası aşağı ola bilər. Bu səbəbdən 2 gün ofisdən işləmək üçün ümumiyyətlə çərşənbə axşamı və cümə axşamı işləməyə üstünlük verilir.
3 gün ofisdən işləmək: Şirkəti dezinfeksiya etmək və gigiyena qaydalarına əməl etmək üçün işə bir gün qalan bu modeldə ümumiyyətlə bazar ertəsi, çərşənbə və cümə günləri üstünlük verilir.
4 gün ofisdən işləmək: Hibrid iş modelində nadir hallarda üstünlük verilən bu modeldə adətən şöbə əsaslı paylamalar edilir və ya dezinfeksiya üçün çərşənbə günləri ofis boş qalır. Lakin bu modelin tam ofis iş modelinə çox bənzəməsi işçilərin motivasiyasına mənfi təsir göstərə bilər.
İş mühitində “Rəqəmsallaşdırılmalı İnsan Resursları Prosesləri” haqqında məlumat almaq üçün buradan keçid edə bilərsiniz.