+994 70 515 16 18

Şirkətlərin Sosial Media Marketinq fəaliyyətləri

Sosial media marketinq (SMM) termini sosial şəbəkələrdə biznes imkanları yaratmaq, müştərilərin əhatə dairəsini və sədaqətini artırmaq üçün istifadə olunan bütün fəaliyyətlərə və tədbirlərə aiddir. Sosial media marketinqinə ictimaiyyətlə əlaqələr və müştəri xidməti kimi baxmaq olar. Birinci məqsəd trafik, CTR və çatma kimi amilləri artırmaqdır. Növbəti addım müştərilər, influencerlər və Viral Marketinqdən uzunmüddətli loyallıq yaratmaqdır. Sosial media marketinq Müştərilərlə Əlaqələrin İdarə Edilməsinin bir hissəsi ola bilər və sosial media reklamını da əhatə edir.

Facebook, Twitter, İnstagram və ya LinkedIn kimi sosial şəbəkələr yaradılanda onların ictimaiyyətlə əlaqələr və marketinq alətləri kimi də təklif edildiyi aydın deyildi. Sosial şəbəkələr zərərsiz hesab edilib. Bununla belə, istifadəçilərin sayının artması ilə birbaşa müştəri ilə əlaqənin və getdikcə artan əhatənin əhəmiyyəti daha aydın görünür. Şəbəkələr daha təkmilləşib və sayı artıb – sosial media marketinqinə xərclərin daha da artacağı gözlənilir. Bu gün korporativ məqsədlərə çatmaq üçün həm B2C, həm də B2B sektorlarında çox fərqli sosial platformalar istifadə olunur.

Sosial media marketinqi bir çox müəssisə və təşkilatlar üçün seçimdir. Çox güman ki, hədəf qrup sosial mediadan hansısa şəkildə istifadə edir, istər smartfonla, istərsə də evdə masaüstü və ya dizüstü kompüterdə. Facebook, WhatsApp, Twitter, Snapchat, Tumblr, Instagram və ya Linkedin kimi portallar dünyada ən çox ziyarət edilən saytlar sırasındadır. Lakin sosial media marketinqindən istifadə etmək istəyən ilk öncə şirkətin məqsədlərini müəyyənləşdirməli və strategiya seçməlidir. Buraya müvafiq platformalar və şəbəkələr, məzmun yaratma planı və sosial mediadan müştəri xidməti və kommunikasiya kanalı kimi istifadə edə bilən işçilər daxildir.

 

Sosial Media Marketinq növləri

Sosial media marketinqində iki əsas strategiya fərqləndirilə bilər ki, burada passiv variant çox vaxt hər bir marketinqin zəruri komponenti hesab olunur:

  • Sosial şəbəkələrdə proaktiv marketinq: Burada şirkətin məqsədlərinə çatmaq üçün şəxsi və istifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun yaradılır və paylanır. Aktiv sosial media marketinqi təkcə resursların və büdcənin istifadəsini tələb etmir, həm də çoxkanallı yanaşma ilə, o, həm də əhatə dairəsini artırmaq üçün müxtəlif kanalların təşkilini əhatə edir…
  • Passiv sosial media marketinqi: Məqsədlərə çatmaq üçün xarici məzmundan istifadə olunur. İstifadəçilərin və bazar köməkçilərinin fəaliyyəti monitorinq vasitəsilə qeydə alınır və qiymətləndirilir. Bu məlumatlar strateji və əməliyyat qərarlarının qəbulu üçün istifadə edilə bilən əlavə məlumatdır.

 

 

Onlayn marketinq üçün əhəmiyyəti

Sosial media marketinqi bu gün bir çox onlayn pərakəndə satıcıların və şirkətlərin iş həyatının ayrılmaz hissəsidir. Xüsusilə istehlak malları sektorunda demək olar ki, bütün şirkətlərin ən azı bir sosial profili var. Son illərdə mümkün şəbəkələrin sayı da sürətlə artmışdır. Buna görə şirkətlər müvafiq platformalar tapmalı və onları maraqlı məzmunla doldurmalıdırlar. Çoxkanallı strategiya məsləhətdir. Lakin bu o demək deyil ki, bütün mövcud kanallardan istifadə edilməlidir. Əksinə, platforma seçimində həlledici olan hədəf qruplar və onların istifadə nümunələridir. Hədəfləşdirmə, seqmentləşdirmə və izləmə kimi üsullar müvafiq hədəf qruplarına çatmağa və bununla da itkilərin qarşısını almağa imkan verir.

İnfluencerlər sosial media marketinqində də mühüm rol oynayırlar. Bunlar şirkətlər üçün işləyən və məhsullarını tövsiyə edən və ya onlayn olaraq brend şüurunu artıran daha geniş icmaya malik tanınmış insanlardır. İnfluencerlər Instagram, Snapchat və ya bloglar kimi öz sosial media kanallarından istifadə edirlər.

Sosial media marketinqi digər marketinq formalarını əhatə edə və ya birləşdirə bilər. Məsələn, məzmun marketinqi və ya referal marketinq sosial media olmadan mümkün deyil.

Elektron ticarət üzrə təşkil olunan kursumuzla tanış olmaq və müraciət etmək üçün buradan keçid edə bilərsiniz.