Rəqəmsal Marketinq Karyerası
Rəqəmsal marketinq işləri: Hər kəs üçün bir ixtisas
Axtarış motorunun optimallaşdırılmasından (SEO) sosial mediaya qədər rəqəmsal marketinq onlayn marketinqin bir çox alt domeninə malikdir. Budur, əksər marketinq komandalarında tapa biləcəyiniz ən ümumi rəqəmsal marketinq işlərindən bəziləri:
Axtarış motorunun optimallaşdırılması (SEO)
Əgər siz nə vaxtsa Google və ya Bing kimi axtarış sistemlərindən istifadə etmisinizsə və bloq yazısına və ya digər məzmuna klikləmisinizsə, bu SEO-dur. Sadə dillə desək, SEO axtarış motorları üçün vebsaytları və onlayn məzmunu optimallaşdırmaqdan ibarətdir. SEO mütəxəssisləri şirkətinizin məhsulu ilə əlaqəli saytlara və veb səhifələrə ödənişsiz trafik çəkmək üçün çalışırlar.
Necə SEO mütəxəssisi olmaq olar?
SEO mütəxəssisi olmaq üçün marketinq dərəcəsi almağa ehtiyac yoxdur. Bununla belə, siz SEO marketinq alətlərini, axtarış sistemlərinin necə işlədiyini bilməli və axtarış motorlarının alqoritmlərindəki dəyişikliklərdən xəbərdar olmalısınız. O, həmçinin veb saytın reytinqini və trafikini yaxşılaşdırmaq üçün praktiki SEO təcrübəsi əldə etmək üçün veb saytların qurulmasına kömək edir.
E-poçt marketinqi
Statista-nın məlumatına görə, 2020-ci ildə 300 milyarddan çox e-poçt göndərilib və qəbul edilib. Bu e-poçtların çoxu e-poçt marketoloqları tərəfindən göndərilib. E-poçt marketoloqları e-poçt siyahılarının yaradılması və saxlanması, onların göndərilməsi və onların fəaliyyətinin izlənilməsi ilə məşğul olurlar. Marketinq kanalı olaraq e-poçt cari və potensial müştəriləri saxlamaq və cəlb etmək məqsədi daşıyır.
Necə e-poçt marketinq mütəxəssisi olmaq olar?
E-poçt marketinqi marketinqdə ixtisaslaşmış bir sahə olduğundan, əsas marketinq və biznes bacarıqlarında möhkəm təmələ sahib olmağa kömək edir. Bu bacarıqlara təhlil, yazı, A / B testi, e-poçt dizaynı və marketinq strategiyası daxildir.
Sosial media marketinqi
Şirkətlər brend yaratmaq, məhsul və xidmətləri bazara çıxarmaq və hədəf auditoriyanı cəlb etmək üçün sosial media platformalarından istifadə edir. Sprout Social hesabatına görə, istehlakçıların 78%-i sosial mediada müsbət təcrübə əldə etdikdən sonra markadan daha çox alış-veriş edir.
Məzmun marketinqi
Məzmun marketoloqları blog yazıları, videolar, podkastlar və elektron kitablar kimi veb məzmunu yaradır və hədəf auditoriyaya paylayır. Əsas məsuliyyətiniz brendinizi tanıtdıran, müştəriləri cəlb edən və marketinq hunisində iştiraka səbəb olan məzmun yaratmaqdır. Onlar hər bir kanal üçün məzmun yaratmaq üçün sosial media, SEO, ictimaiyyətlə əlaqələr və e-poçt kimi digər marketinq funksiyaları ilə sıx əməkdaşlıq edirlər.
Necə məzmun marketoloqu olursunuz?
Məzmun marketoloqu olmaq üçün güclü yazı fonu vacibdir. Bir çox məzmun marketoloqu jurnalistika və ya məzmun yazmaqla başlayır. Yəni, məzmun mütəxəssisləri marketinq haqqında güclü bir anlayış inkişaf etdirməlidirlər. Ən vacib bacarıqlara ünsiyyət, yazı, SEO, məzmunun idarə edilməsi və layihənin idarə edilməsi daxildir.
Ödənişli marketinq
Reklam menecerləri və ya klik başına ödəmə (ppc) mütəxəssisləri kimi də tanınan pullu marketoloqlar müştəriləri əldə etmək üçün sosial media platformalarında və axtarış motorlarında reklam alırlar. Ödənişli reklamlar kiçik ailə mağazalarından tutmuş böyük şirkətlərə qədər demək olar ki, hər bir müəssisə tərəfindən istifadə olunur.
Rəqəmsal Marketinq Karyera Məsləhətləri
Rəqəmsal marketinq karyeranızı inkişaf etdirməyin ən ümumi yolu SEO, axtarış motoru marketinqi (SEM), Google Reklamları və ya Facebook Reklamları kimi funksional sahədə təcrübə qazanmaqdır. Müvəffəqiyyətinizi sübut etdikdən sonra daha çox alışa yönəlmiş rola keçə bilərsiniz (məsələn, Facebook-da tanınmış müştərilərin əldə edilməsi). Nəhayət, karyera seçimləriniz maraqlarınızdan asılı olmalıdır. Ancaq karyeranıza rəqəmsal marketoloq kimi başlasanız, nərdivanla yuxarı qalxmaq daha asan ola bilər.