Marketinq Araşdırması
Marketinq araşdırması birbaşa potensial istehlakçılarla aparılan tədqiqatlar vasitəsilə yeni məhsul və ya xidmətin mümkünlüyünün qiymətləndirilməsi prosesi kimi müəyyən edilir. Bu üsul təşkilatlara və ya müəssisələrə hədəf bazarlarını kəşf etməyə, rəy toplayıb sənədləşdirməyə və əsaslandırılmış qərarlar qəbul etməyə imkan verir. Marketinq araşdırması birbaşa təşkilatlar və ya şirkətlər tərəfindən aparıla bilər. Eyni zamanda bu prosesdə təcrübəsi olan agentliklərə də verilə bilər. Marketinq araşdırması prosesi sorğuların yerləşdirilməsi, nümunə kimi tanınan bir qrup insanla qarşılıqlı əlaqə, müsahibələrin aparılması və digər oxşar proseslər vasitəsilə həyata keçirilə bilər.
Müştərilərinizin məhsullarınızı niyə almadığını bilirsinizmi? Və ya bəlkə sizi maraqlandıran marketinq kampaniyasına başlamaqdır, lakin siz müştərilərinizin nə istədiyini bilməlisiniz. Və ya ola bilsin ki, siz yeni bir məhsul təqdim edəcəksiniz, lakin əvvəlcə müəyyən təfərrüatları bilməlisiniz. Bu məlumatı əldə etməyə yalnız istehlakçılarınız kömək edə bilər. Bütün bu hallarda məlumat toplamaq lazımdır. Bunun üçün və bir çox başqa hallar üçün siz marketinq araşdırması etməlisiniz.
Niyə bazar (marketinq) araşdırması aparılır?
Marketinq araşdırması şirkətə istehlakçıların satın alma niyyətlərini bilməyə kömək edir. Bununla birlikdə şirkətin aid olduğu bazarın böyüməsi haqqında şirkətə rəy verir. Tədqiqat vasitəsilə şirkət məhsul və ya xidmətinin qiymətlərini təxmin etməyə və şirkətə və istehlakçılara fayda verən balans nöqtəsini tapmağa kömək edəcək dəyərli məlumatları da kəşf edə bilərsi.
Bazar araşdırması düzgün aparılarsa bir çox üstünlüklərə malikdir, bunu həyata keçirmək üçün məlumat toplamaq və nəticələri başa düşməyə imkan verən müxtəlif vasitələrə müraciət etmək lazımdır. Ən çox istifadə edilən vasitələrdən biri onlayn sorğulardır, çünki onların dəstəklədiyi çoxsaylı formatlara görə daha dolğun məlumat tələb etmək imkanı və ənənəvi sorğular və ya digər toplama sistemləri ilə müqayisədə daha ucuz olması kimi üstünlükləri var.
Bazar araşdırmasının məqsədləri
Bazar araşdırmasının 3 fərqli məqsədi var.
- İnzibati: Bazarda xüsusi ehtiyacları dəqiq zamanda ödəmək üçün həm maddi, həm də insan resurslarının düzgün planlaşdırılması, təşkili və nəzarəti yolu ilə şirkətin və ya biznesin inkişafına kömək edin.
- Sosial: Müştərinin xüsusi ehtiyaclarını tələb olunan mal və ya xidmət vasitəsilə təmin edin, yəni məhsul və ya xidmət istifadə edildikdə müştərinin tələb və istəklərinə cavab verir.
- İqtisadi: Bir şirkətin bazarda yeni olduqda və ya uğursuz olduqda, həyata keçirilməli olan tədbirləri dəqiq bilmək üçün yeni məhsul və ya xidmət təqdim edərkən əldə edə biləcəyi uğur və ya uğursuzluğun iqtisadi dərəcəsini müəyyənləşdirin.
Yaxşı bazar araşdırmasının faydaları
- Şirkətin böyüməsini təşviq edən və onu daha səmərəli edən düzgün qərarlar qəbul edə bilmək üçün daha çox və daha yaxşı məlumat var.
- Gələcəkdə yarana biləcək problemləri həll etməyə kömək edən real və dəqiq məlumat verir.
- Bir məhsul və ya xidmət satarkən əhatə olunmalı olan bazarın ölçüsünü biləcəksiniz.
- Bazarın tələb etdiyinə uyğun olaraq düzgün satış sistemini müəyyənləşdirin və beləliklə, marketinq daha effektiv şəkildə baş verir.
- Bu, müştərilərin üstünlüklərinin (və zövqlərinin) necə dəyişdiyini bilməyə kömək edir ki, şirkət üstünlükləri, alış vərdişləri və gəlir səviyyəsini təmin edə bilsin.
- İstehlakçıların bizi necə qəbul etdiyini bilməyə kömək edən məlumat yaratmaqla yanaşı.
- Məhsul araşdırması edərək, istehlakçıların xüsusi ehtiyaclarına əsasən hansının istehsal və ya satılacağını müəyyən edə biləcəksiniz.
Şirkətlərdə marketinq araşdırmaları ilə yanaşı, əhəmiyyətli hesab olunan “Biznes və Marketinq Analitikası” üzrə kursumuza buradan keçid edərək müraciət edə bilərsiniz.